آرشوآرشو، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آرشو کاکای ما

پاییز

1391/6/31 13:34
نویسنده : مامان
233 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها که مامان نگران دوری از گل پسرشه گل پسر سرماخورده ومدام سرفه میکنه

 

آرشو جون زودتر خوب شو گلم بزار مامان با خیال آسوده بره سرکار

عزیزم دیروز با باباییت رفتیم دکتر  برگشتنی برات خرید کردیم ببین برات چی گرفتیم

رذ

این ماشینو خودت از بین همه اسباب بازیها انتخاب کردی واقعا ثابت کردی که مثل مامان رنگ زردو دوست داری میدونی عروسک مورد علاقتم باب اسفنجیه

این لباسها رو هم دیروز برات خریدیم مبارک باشه گلم تن سالم بپوشی

طط

زز

زز

لل

فدای پسر گلم بشم که داره میخنده

رر

تازه حمام کردی وداری خواب فرشته ها رو میبینی خودتم به پاکی فرشته هایی

لل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارام
31 شهریور 91 14:16
سلام آرشوجون! از من میشنوی با مامانت برو سرکار اینقد کیف داله من از سیزده روزگی با مامانی رفتم سرکار الانم دارم میرم اما مامان برام نقشه ها دارهآخه من خیلی وروجک شدم و اتاق کار مامانو مثا زلزله 8ریشتری زیرو رو میکنم من محمد باقرم و یکسالمه بیا وبمو ببین و بگو دوست داری باهام دوست شی اگه موافقی همو لینک کنیم
پگاه مامان آرتين
4 مهر 91 10:05
سلام خاله جون بلا بدور.مردقوي زودخوب شو.چه چيزاي قشنگي ماماني دست درد نكنه.