آرشوآرشو، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

آرشو کاکای ما

بعداز یک سالگی

1391/11/13 20:44
نویسنده : مامان
317 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم تکیه گاه خستگیهایم آنقدر وابسته ات هستم که یک لحظه دوریت قلبم را میفشارد اکنون که یک سال راپشت سر گذاشتیم خیلی دلم میخواست بیشتر از آنچه هستم باشم اگر گاهی ندانسته بی توجهی به تو کردم مرا ببخش عذاب وجدانم بابت اینه که امروز تو عزیز دلم بی قرار بودی .چون دیروز کلی برف اومد وهمه جا رو سفید پوش کرد وتو از پشت پنجره دانه های برف رو نگاه میکردی وبا انگشت اونها رو دنبال میکردی وچشمات بابت اون همه سفیدی گرد شده بود منم بهت قول دادم که میریم آدم برفی درست میکنیم اما نتونستم پسر گلم قولی که بهت داده بودم رو فراموش نکردم فردا دو تایی باهم میریم بیرون وکلی برف بازی میکنیم

چندتا عکس بعد از یک سالگی رو برای پسر گلم میزارم

cx

این عکس درست مال نیم ساعت بعداز واکسن یک سالگیته خدا رو شکر اصلا اذیت نشدی

bb

اینم شما که رفتی سراغ نخود لوبیاها

cd

اینجا پارک روبرو خونه خودمونه

vv

دست فرمونت حرف نداره

بقیه در ادامه مطلب

 

vvc

به محض اینکه پشت فرمان میشینی شیشه پاکن رو روشن میکنی وکلی ذوق میکنی

vv

اینجا سالن غذا خوری باشگاه فرهنگیانه وتو ماهیهاشو نگاه میکردی وذوق میکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا مو فرفری
10 تیر 92 2:34
سلام دوست عزیز لطفا به وب آرینا بیایید و لطف و مهربونیتونو از ما دریغ نکنید. http://arinanafasam.niniweblog.com